لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا

لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا

لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا از فناوری نور لیزر استفاده می کند که به فولیکول‌های مو می‌تابد تا رشد مو را متوقف کند. لیزر صورت حتما باید توسط متخصص آموزش دیده در بهترین کلینیک لیزر در تهران انجام شود تا اثربخشی مناسبی داشته باشد و عوارض جانبی آن به حداقل برسد.

لیزر موهای زائد صورت چیست؟

لیزر موهای زائد صورت یک روش زیبایی غیر تهاجمی است که از پرتو نور (لیزر) برای از بین بردن موها استفاده می کند.

لیزر مو با دستگاه لیزر کندلا را می توان در سایر قسمت های بدن مانند زیر بغل، پاها یا ناحیه بیکینی نیز انجام داد، اما در ناحیه صورت عمدتاً در اطراف دهان، چانه یا گونه ها استفاده می شود.

لیزر موهای زائد صورت برای چه کسانی مناسب است؟

تا پیش از ظهور تکنولوژی های پیشرفته و جدید، لیزر موهای زائد فقط بر روی افرادی که موهای تیره و پوست روشن داشتند بهترین اثربخشی را داشت، اما اکنون، به لطف پیشرفت فناوری، لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا در بهترین کلینیک لیزر در تهران، برای تمام افرادی که می خواهند موهای زاید خود را از بین ببرند، روشی مناسب است.

داده های انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک زیبایی نشان داده که در سال ۲۰۱۶، لیزر موهای زائد یکی از ۵ روش برتر غیرجراحی در ایالات متحده بوده است.

مزایای لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا

لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا در بهترین کلینیک لیزر در تهران، مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

ایمنی

لیزر موهای زائد به طور کلی یک روش بی خطر در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی خفیفی شامل قرمزی یا تورم و در موارد نادر سوزش، تاول یا عفونت ممکن است مشاهده شوند که به سرعت برطرف خواهند شد. لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا مورد تایید FDA است.

راحتی

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر مو کندلا بسیار سریع است و درصورتیکه توسط یک متخصص باتجربه و آموزش دیده در بهترین کلینیک لیزر در تهران انجام شود، کمتر از ۳۰ دقیقه برای کل صورت طول می کشد.

اثربخشی

اگر لیزر مو به درستی انجام شود، موهای زائد صورت برای همیشه از بین می روند. مطالعه ای در سال ۲۰۰۳ در مورد رضایت بیماران نشان داد که اکثر آنها (۷۱ درصد) از درمان با لیزر مو راضی هستند.

لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا چگونه است؟

لیزر موهای زائد با ارسال نور به فولیکول مو که توسط رنگدانه یا ملانین موجود در مو جذب می‌شود، عمل می‌کند – به همین دلیل است که در سال های گذشته روی افرادی که موهای تیره‌تری دارند، بهترین اثربخشی را داشته است.

هنگامی که نور توسط رنگدانه جذب می شود، به گرما تبدیل شده و در واقع به فولیکول آسیب می رساند. پس از اینکه لیزر به فولیکول مو آسیب می رساند، مو سوزانده می شود و رشد آن متوقف خواهد شد.

از جلسه لیزر موهای زائد صورت چه انتظاری باید داشته باشم؟

قبل از شروع لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا در بهترین کلینیک لیزر در تهران، صورت شما کاملا تمیز می شود و ممکن است یک ژل بی حس کننده روی ناحیه درمان اعمال شود. به شما عینک هایی داده می شود که روی چشم هایتان بگذارید تا در اثر نور لیزر آسیب نبینند.

متخصص بهترین کلینیک زیبایی در تهران، پوست صورت را در ناحیه مشخص شده هدف قرار می دهد. اکثر بیماران می گویند که لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا احساسی مانند ضربه زدن یک کش لاستیکی به پوست دارد. ممکن است در جلسه لیزر مو، بوی موهای سوخته را استشمام کنید.

از آنجایی که ناحیه صورت کوچکتر از سایر قسمت های بدن مانند قفسه سینه یا پاها، است، جلسه لیزر موهای زائد صورت معمولاً بسیار سریع است و گاهی اوقات در کمتر از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام می شود.

لیزر کدام نواحی صورت با دستگاه لیزر کندلا امکان پذیر است؟

شما می توانید لیزر موهای زائد را در هر نقطه از بدن انجام دهید و برای اکثر افراد بی خطر است. با این حال، به افراد باردار توصیه می شود که از هیچ نوع لیزر درمانی، از جمله لیزر موهای زائد، استفاده نکنند.

لیزر موهای زائد را می توان در هر نقطه از صورت انجام داد از جمله:

چانه

پشت لب

پیشانی

گونه ها

آیا لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا خطرات یا عوارض جانبی دارد؟

عوارض جانبی شدید یا عوارض مربوط به لیزر موهای زائد روی صورت نادر است. عوارض جانبی معمولاً خود به خود برطرف می شوند و ممکن است شامل موارد زیر باشند:

قرمزی

تورم

تحریک پوست

در موارد نادر، عوارض جانبی جدی تر لیزر موهای زائد عبارتند از:

عفونت

تغییرات دائمی در رنگ پوست

تاول زدن

سوختگی

جای زخم

بعد از لیزر موهای زائد صورت چه انتظاری باید داشت؟

در روزهای پس از لیزر موهای زائد، می توانید انتظار داشته باشید که بیشتر فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید، اگرچه باید از ورزش شدید و قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید خودداری کنید.

 کمی صبور باشید ممکن است بین ۲ تا ۳ هفته طول بکشد تا شما تفاوت محسوسی در رشد مو مشاهده کنید، و ممکن است چندین جلسه طول بکشد تا نتایج کامل لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا در بهترین کلینیک لیزر در تهران را ببینید.

نکاتی برای آماده سازی قبل از لیزر موهای زائد صورت

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در روزهای قبل از درمان خودداری کنید، زیرا لیزر موهای زائد روی پوست برنزه کارایی خوبی ندارد.

از لایه برداری یا سایر درمان های شیمیایی در هفته منتهی به جلسه لیزر موهای زائد  خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست شود.

از قبل آن ناحیه صورت را با تیغ اصلاح کنید.

در صورت امکان، با پوست تمیز و بدون آرایش در جلسه لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا در بهترین کلینیک لیزر در تهران حاضر شوید.

از مصرف آسپرین یا سایر داروهای ضد التهابی یا داروهای گیاهی که ممکن است خونریزی را افزایش دهند خودداری کنید.

سالن های زیبایی  VQSبهترین کلینیک لیزر در تهران برای لیزر صورت با دستگاه لیزر کندلا هستند که با همکاری متخصصین مجرب، لیزر مو را با کمترین عوارض جانبی برای شما انجام می دهند.

منبع

https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/laser-hair-removal-face#overview

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *