خرید دستگاه لیزر موهای زائد

راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

صرفاً به این دلیل که امروزه کارهایی همانند لیزر موهای زائد بسیار محبوب هستند، به این معنا نیست که هنگام راه‌اندازی یک کسب‌ وکار سالن و یا حتی استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد در منزل، دستگاهی را به ‌صورت تصادفی خریداری کنید و راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد را باید جدی گرفت.

در واقع برای کسب کردن موفقیت در این کار باید حتما با برنامه ریزی دقیق در هر مرحله از راه از جمله شناسایی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پیش روید. در واقع امروزه انواع گسترده ای از دستگاه های لیزر موهای زائد برای رفع نیازهای مختلف به بازار عرضه می شود.

در صورتی که شما نیز قصد دارید به کسب و کارهای لیزر بپردازید در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی در زمینه راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد معرفی کنیم.

۵ نکته برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد

همان طور که می دانید امروزه برای بسیاری از افراد داشتن پوستی جوان و جذاب و البته سالم اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه لیزر مو امروزه به یکی از مهم ترین دستگاه هایی تبدیل شده است که می تواند پوست زیبایی برای افراد به وجود آورد. بنابراین خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید حتما به درستی انجام شود تا بتوان بهترین نتیجه ها را از آن کسب کرد.

۱. در مورد نظریه های لیزر، ایمنی و تظاهرات بالینی آموزش ببینید. اگر طول موج‌ها، اصول فتوترمولیز، عرض پالس، شار، عوارض جانبی مورد انتظار و پیامدهای نامطلوب احتمالی را بدانید، در این صورت می‌توانید تشخیص دهید که کدام نوع دستگاه می تواند بهترین باشد و به راحتی تصمیم درستی بگیرید. بنابراین بهترین کار این است که دوره های تئوری را انتخاب کنید که توسط دپارتمان های بهداشت و یا نهادهای حرفه ای بهداشتی معتبر، تایید یا به رسمیت شناخته شده باشند تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

۲. مقررات منطقه خود را بررسی کنید. آیا می توانید لیزر را در محل مورد نظر خود اجرا کنید؟ آیا شرایط صدور مجوز برای نوع دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، وجود دارد؟ این امور یکی از مهم ترین نکات برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد به حساب می آید تا مشکلاتی به هنگام خرید و استفاده از آن برای شما پیش نیاید.

۳. به هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد تصمیم بگیرید که چه خدماتی را می خواهید ارائه دهید. آیا از بین بردن موهای زائد، جوان سازی پوست، بازسازی پوست، حذف خالکوبی یا همه این موارد خواهد بود؟ دستگاه مورد نظر شما حتما باید شما را به اهداف مورد نظر برای انجام کارهای لیزر برآورده کند.

۴. قیمت دستگاه لیزر را در نظر بگیرید و همچنین تعیین قیمت دستگاه باید از اولیت شما باشد. شاید برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد هیجان زیادی داشته باشید اما خرید متناسب با میزان بودجه ای که در اختیار دارید از مهم ترین عواملی که است که در هتگام خرید این دستگاه به شما پیشنهاد داده می شود.

از جهتی دیگر در صورتی که میزان بودجه خود را تعیین کنید این امر به شما در امر جست و جو بسیار کمک کننده خواهد بود. به عبارتی بهتر مانع این می شود که به دنبال تحقیق در مورد تجهیزات گران قیمت باشید.

۵. پیش از خرید دستگاه لیزر موهای زائد بهتر است که نوع و اغلب مشتری های خود را مورد بررسی قرار دهید و به عبارتی دقیق تر شما باید در ابتدا جمعیت مشتری های خود را مورد بررسی قرار دهید و بدانید ‌که بیشتر به دنبال چه نوع روش هایی هستند.

به صورت کلی ممکن است مشتری هایی که دارای سن کمتری هستند اولویت آن ها این باشد که موهای زائد بدن خود را لیزر کنند. این در حالی است که مشتری های دارای سن بالاتر معمولا بیشتر به سمت جوان سازی کردن پوست صورت و کم کردن چین و چروک ها جذب می شوند.

شما همچنین می بایست نوع پوست را نیز مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که نوع پوست مشتری های شما از انواع پوست های تیره باشند ممکن است پوست فیتزپاتریک ۴, ۵, ۶ نتواند انواع خاصی از پوست ها را با موفقیت لیزر کند. در واقع خرید دستگاه لیزر موهای زائد ممکن است در ابتدا شما را آشفته سازد اما در صورت داشتن آگاهی های لازم در نهایت بهترین خرید را خواهید داشت.

کدام دستگاه می تواند به بهترین نحو ممکن نیازهای شما را برآورده کند؟

هر عمل زیبایی اهداف منحصر به فرد خود را دارد که شناسایی و خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای متناسب با اهداف از ضروریات است که برای این امر علاوه بر نکاتی که در قسمت قبل معرفی کرده ایم، در ادامه چند سوال را برای شما ارائه کرده ایم تا با کمک پاسخ به آن ها بتوانید به راحتی اقدام به خرید دستگاه مورد نظر کنید.

▪︎ آیا زمان صرف شده برای گرم کردن دستگاه سخت است؟

▪︎ آیا اندازه دستگاه برای فضای موجود در اتاق درمان شما مناسب است؟

▪︎ آیا دستگاه برای انواع پوست و مو که بازار هدف شما را مشخص می کند، مناسب است؟

▪︎ آیا لیزر زیبایی مورد نظر شما قدرت لازم را دارد؟

▪︎ آیا تجهیزات از نظر عملکرد، قابلیت اطمینان و کارایی دارای ویژگی های مورد نظر هستند؟

▪︎ چه خدمات پشتیبانی در دسترس خواهد بود؟

هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد حرفه ای، اطمینان حاصل کنید که نمایندگی، خدمات پشتیبانی و آموزش های لازم را ارائه می دهد. برخی از سوالاتی که در این زمینه نیز نیاز به پاسخ دارند عبارتند از :

▪︎ آیا نمایندگی تعمیر و نگهداری تجهیزات را انجام می دهد؟

▪︎ آیا فروشنده آموزش صدور گواهینامه ارائه می دهد و اگر چنین است، چقدر جامع است؟

▪︎ آیا تجهیزات دارای گارانتی هستند؟

▪︎ زمان نوبت برای تماس های خدماتی چقدر است؟

▪︎ گزینه های موجود برای ارتقاء تجهیزات در آینده چیست؟

جمع بندی 

در این مقاله سعی بر آن بود که شما را با نکات مهمی در زمینه خرید دستگاه لیزر موهای زائد آشنا کنیم. لازم است پیش از اقدام به انتخاب و خرید هر کدام از انواع دستگاه های لیزر تمامی نکات اشاره شده در این مقاله را با دقت بررسی کنید و در صورت لزوم از مشاوران و متخصصان در این زمینه نیز کمک بگیرید.

https://www.bravura.edu.au/blogs/news/10-tips-for-buying-a-laser-machine

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *