تنظیم انواع قرارداد لیزر و زیبایی شرکت وی کیو اس نوین طب

تنظیم کلیه قراردادهای کلینیک زیبایی اعم از اجاره ملک، استخدام پرسنل، اپراتور لیزر، مسئول فنی پزشک، خرید دستگاه ها و تجهیزات یک مبحث بسیار مهم برای فعالان این حوزه از نگاه حقوقی و قانونی است.

در این حین شرکت وی کیو اس نوین طب با وجود وکلای حقوقی شرکت و تنظیم قراردادها در کنار شما عزیزان می باشد.

شماره تماس: ۰۹۱۰۸۷۱۶۴۶۵

حال اگر خودتان از قانون مدنی و حقوقی اگاه هستید یا میخواهید اطلاعات بیشتری راجب قراردادهای کلینیک زیبایی به دست بیاورید، میتوانید با ما همراه باشید.

انواع قراردادهای مهم برای راه اندازی کلینیک لیزر

قرارداد های کلینیک زیبایی یک سند مهم است که برای متخصصان و صاحبان کلینیک های زیبایی که به دنبال فضای کاری مناسب هستند طراحی شده است. این قراردادها قوانین و مسئولیت های طرفین قرارداد اجاره را به دقت و وضوح مشخص می‌کند. در این قرارداد به جنبه‌های مختلف یک رابطه موجر-مستأجری به دقت پرداخته شده است. در ادامه به  انواع قرارداد ها برای تاسیس و راه اندازی کلینیک اشاره شده است.

۱.    قرارداد اجاره کلینیک زیبایی

مهم‌ترین قسمت قرارداد اجاره کلینیک زیبایی، مفاد آن است. در اصل، کلیه قراردادهای کلینیک زیبایی از بند هایی تشکیل شده است که در زمان تنظیم، باید تکمیل شوند. در قرارداد اجاره ملک، موارد مختلفی مثل مدت اجاره، شرایط ملک و همچنین تعهدات طرفین اجاره نوشته می‌شود که باید به دقت مورد توجه قرار گیرند. با این حال باید مطلع باشید که موارد ذکر شده در تمامی مطالب نیستند و گاهی بسته به شرایط ممکن است به قرارداد شما بندهای دیگری هم اضافه شود.

۲.   قرارداد استخدام پرسنل کلینیک زیبایی

یکی از دغدغه‌های همیشگی مدیران سالن‌های زیبایی، تنظیم قرارداد استخدام پرسنل کلینیک زیبایی است. این معضل، ریشه در عدم آگاهی کافی از حقوق طرفین، قواعد و روش‌های صحیح عقد قرارداد و قوانین اداره کار دارد. قراردادهای ناقص و غیراصولی، زمینه‌ ساز بروز اختلافات و مشکلات متعددی می‌شود که در نهایت، ضرر و زیان‌های مالی و حقوقی فراوانی را برای کلینیک ‌های زیبایی به دنبال خواهد داشت.

با بکارگیری راهکارهای اصولی در تنظیم قرار داد سالن زیبایی با پرسنل، می‌توانید از بروز مشکلات ناشی از قراردادهای نادرست جلوگیری کرده و از حقوق خود و پرسنلتان به طور کامل محافظت کنید.

۳.   قرارداد اپراتور لیزر

با افزایش روز به روز علاقه و میل خانم ها و اقایان به استفاده از خدمات لیزر، تعداد مراکزی که این خدمات را ارائه می‌دهند، بسیار بیشتر شده است. احتمالا در بسیاری از اگهی های استخدامی به این قرارداد برخورد کرده اید. قرارداد اپراتور لیزر همانطور که از نامش پیداست دقیقا برای استخدام اپراتور لیزر به کار می‌رود.

۴.   قرارداد مسئول فنی پزشک

این قرارداد از جمله قراردادهایی است که بر اساس قانون کار تنظیم شده است. مسئول فنی شخصی حقیقی بوده که وظیفهٔ نظارت بر تولیدات را به ست دارد. بر اساس در این قرارداد این شخص باید مدرک تحصیلی مرتبط با رشته را داشته و پروانه نیز دریافت کرده باشد.

۵.   قرارداد خرید دستگاه ها و تجهیزات

اهمیت این قرارداد جهت تاسیس و راه اندازی کلینیک زمانی بیشتر می‌شود که کالا از نوع صنعتی بوده یا شامل ماشین آلات و قطعات باشد. به همین دلیل، آشنایی با انواع قراردادهای فروش، خرید ، کالا و جزئیات مربوط به قرارداد فروش دستگاه ها از قبیل قرارداد خرید و فروش ماشین آلات و قطعات برای تمامی فعالین در زمینه های صنعتی و بازرگانی لازم و به عبارتی حیاتی محسوب می شود.

سخن پایانی

در این مطلب به تنظیم کلیه قراردادهای کلینیک زیبایی اشاره کردیم. به یاد داشته باشید، قراردادی که به صورت دقیق تنظیم شده باشد و دارای تمام نکات ریز و فنی باشد، می‌تواند به راحتی از بروز اختلافات پیشگیری کرده؛ بنابراین بدون تردید تنظیم انواع قراردادهای خود را با خیالی راحت و اسوده به ما بسپارید.