مزوتراپی مو

مزوتراپی مو چیست؟

  

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه مورد نیاز مو به پوست سر انجام می شود.

این روش اجزای تغذیه کننده فولیکول های مو را قادر می سازد تا به راحتی برای رشد بیشتر موها فعالیت کنند. با این روش می توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا موهای نازک را ضخیم کرده، ریزش مو را متوقف و موها را درخشان تر می کند.

چرا مزوتراپی مو؟

امروزه ، به خصوص به دلیل شرایط زندگی که در آن استرس و تنش بیش از حد رخ می دهد، اختلالات خواب و همچنین آب و هوای آلوده موهای ما به شدت دچار مشکلاتی نظیر کم پشتی شده اند و تعداد کمی از زنان از موهای خود راضی هستند.

حالت و میزان مو، زیبایی طبیعی چهره ما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. مو جزو اولین قسمت هایی است که تحت تاثیر تغییرات بدن قرار می گیرد. جلوگیری از مشکلات مو آسان تر از مقابله با نتایج فعلی است، با این حال تعداد کمی از افراد به فکر مراقبت از موها قبل از بروز مشکل هستند.

افراد تنها زمانی به شدت مشکلشان پی می برند که موهایشان آسیب دیده و ریزش مو شروع شود. برای رفع این مشکلات می توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی مو استفاده کرد.

چه موادی در مزوتراپی مو تزریق می شود؟

مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین ها، مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم)، فاکتورهای مربوط به لایه کراتین پوست، اسیدهای آمینه و بازکننده های سطحی مورد نیاز برای رشد و نمو مو به پوست سر است و یکی از محبوب ترین خدمات بهترین کلینیک پوست و مو در تهران برای مبارزه با مشکلات مختلف مو محسوب می شود.

از مهمترین موادی که برای تزریق به پوست سر در مزوتراپی مو استفاده می شود می توان به ویتامین های گروه B که متابولیسم طبیعی را فراهم می کنند و در رشد و ترمیم مو موثر هستند، اشاره کرد.

علاوه بر این، این مواد از جمله اجزای مورد استفاده در مزوتراپی هستند:

مس و روی – از دیستروفی (ضعف) ساختار مو جلوگیری می کند. برای ریزش موی ارثی باید از آماده سازی های حاوی این اجزا استفاده کرد.

اسید هیالورونیک – تغذیه کننده ریشه مو که رشد مو را تسریع می کند. اسیدهای آمینه، پایه و اساس رشد مو هستند و به تشکیل الیاف کراتین کمک می کنند. فاکتورهای رشد – جریان خون را در پوست سر عادی می کند، فولیکول های مو را قوی تر کرده و کوآنزیم مورد نیاز برای تراکم مو را تامین می کند. این ماده موهای شما را پر کرده و ساختار مو را بهبود می بخشد.

نکته مهم: ماده فعال ماینوکسیدیل نباید در ترکیب دارو گنجانده شود.

انواع مزوتراپی مو

در حال حاضر متخصصان روش های بسیار متنوعی را برای درمان مو به بیماران ارائه می دهند. علاوه بر شرایط مالی، انتخاب ها نیز تحت تأثیر نتیجه مورد انتظار درخواست قرار می گیرند. مزوتراپی آلوپاتیک (نوعی درمان) است که در آن اثر فوراً مشاهده می شود، اما آنقدر که ما می خواهیم دوام نمی آورد. همچنین هومیوپاتی (درمانی که به ترمیم موها کمک می کند)، برای اثرگذاری طولانی مدت طراحی شده است، بنابراین نتیجه فوراً قابل توجه نخواهد بود.

کوکتل های آلوپاتیک

کوکتل های آلوپاتیک حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، الاستین، کلاژن، بازکننده عروق و سایر اجزای فعال هستند. پزشک پس از بررسی دقیق مو و پوست سر و مشکلات مربوط به بیمار، موقعیت صحیح و نتایج مورد نظر را تعیین می کند. مهم: این نوع کوکتل ها می توانند به سرعت مشکل را حل کنند.

کوکتل های هومیوپاتی

این سرم ها فقط حاوی عناصر گیاهی هستند که با محلول آبی ترکیب شده اند و عاری از روغن و سایر اجزای شیمیایی می باشند. این ترکیب فعالیت های بالقوه خود بدن را بیدار می کند و به فعالیت فولیکول ها کمک می کند. نباید انتظار نتایج قابل مشاهده پس از اولین جلسه مزوتراپی مو به این روش را داشته باشید. مهم: چنین کوکتل هایی برای بیمارانی مناسب است که نگران زیبایی مو و همچنین کم پشتی آن هستند.

چه مشکلاتی را می توان با مزوتراپی مو برطرف کرد؟

مزوتراپی یک روش درمانی است که توسط متخصص با تجربه در بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود.

تزریق داروهای خاص حاوی ویتامین ها و مواد مغذی لازم از طریق روش مزوتراپی به رشد مو کمک می کند.

بعلاوه با مزوتراپی مو می توانید با مشکلات زیادی مقابله کنید:

تحریک نواحی طاس سر،

تغذیه فولیکول های مو

و از بین بردن شوره سر.

مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که از مشکلات زیر رنج می برند کاندید مناسبی برای مزوتراپی مو هستند:

ریزش بیش از حد مو

سبوره پوست سر همراه با تجزیه غدد چربی؛

شوره سر

پوست سر خشک

شکنندگی مو و مو خوره

کاهش حجم موها

بسته به نوع مشکل، ترکیب دارویی توسط پزشک انتخاب می شود. قیمت مزوتراپی مو کاملاً به نوع مواد انتخاب شده و مشکل بیمار بستگی دارد.

مزایا

ریزش مو به تدریج متوقف می شود

رشد مو فعال می شود

فعالیت غدد چربی کاهش می یابد، موها تمیزتر، طولانی تر و پرتر به نظر می رسند

جریان خون و اکسیژن رسانی به فولیکول افزایش می یابد

شوره سر کاهش می یابد

بهبود در تراکم مو، صافی، درخشندگی در هنگام برس کشیدن مو و حالت دادن دیده می شود

عوارض جانبی

مزوتراپی مو، یکی از روش های رایج مورد استفاده توسط متخصصین بهترین کلینیک پوست مو در تهران است. برای انجام آن به سرنگ هایی با طراحی خاص نیاز است که باید با سوزن بسیار نازک انجام شود. حین انجام این عمل، بیمار در پشت سر و گوش احساس ناراحتی می کند اما عوارض جانبی خاصی پس از اتمام کار دیده نمی شود.

مزوتراپی مو در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

مزوتراپی تزریق مواد فعال در زیر پوست با استفاده از سرم های مختلف است. مزوتراپی ممکن است کمی دردناک باشد اما عوارض جانبی آن بسیار کم است. برای دریافت خدمات پوست و مو با شرایط ویژه در بهترین کلینیک زیبایی در تهران با ما تماس بگیرید.

https://www.handeulusal.com/hair-mesotherapy

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *